Världens lataste amstaff ;)

Min matte och husse tycker att jag är världens lataste amstaff, kan inte riktigt förstå varför?! Visst att jag kanske inte tycker att det är super roligt att gå i ett koppel och alltid gå dit dom vill men det tycker jag att de borde fatta... men vad kan man förvänta sig av dessa människor??? Idag då min matte var ute och gick med mig så höll hon en godis i handen som luktade supergott och självklart följde jag henne precis vart hon gick för att få en smakbit. Vad tror ni att min matte gjorde då?? Jo, hon sa FOT och gav mig godisen.... va f... betyder FOT? Är det ett nytt ord för varsegod? Varför skulle hon annars säga FOT och sen ge mig godiset?! Vad skulle det annars kunna betyda? Någon klok hund där ute som vet???

Ibland förstår jag inte riktigt vad de håller på med... min husse t.ex. brukar komma med något som kallas tejp och vira de runt mina öron, VARFÖR? Jo, för att de tycker att jag har fula öron och vill att d ska ligga på ett speciellt sätt. Vem orkar bry sig om d? Mycket ska man vara med om som hund. Här kommer en bild på mina öron och d dom kallar tejp.

Man ser bara dum ut i det! Så snälla husse och matte, sluta med dom där dumheterna. Säger som ni brukar säga till mig då jag gör något som ni inte tycker om. NEJ!!!!!!!!
Nu ska jag lägga mig och sussa ett tag och hoppas på att husse kommer hem och ger mig lite mat. /// Olympia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0