Trött, tröttare, tröttast!!!!

Vi har varit ute på en jätte lång promenad/bustur i skogen. Jag, Pussel och Peggy lekte mest med pinnar. Leken går till på följande sätt:
1. Hitta en lagom stor pinne för tre munnar att gapa över samtidigt.
2. Alla tar ett fast grepp om pinnen.
3. Spring tillsammans med den i munnen och försök få omkull så många tvåbenta varelser som möjligt på en och samma gång.
SKIT SKOJ!!! Pröva själva får ni se.



Mitt ute i skogen kom en kompis springande utan vare sig husse lr matte? Snacka om tur den killen hade :) Tänk att inte behöva höra sitt namn 20ggr/min utan bara få leka helt fritt. Killen som kom hade nästan lika mycket DAMP som Puzzel(min foxterrier kompis). Tyckte husse var lite väl taskig då han tog mitt koppel satte fast killen. Kunde han inte låtit honom ha kul? Nä, alltid ska de där människorna komma och förstöra. Efter ett tags bus så kom iaf hans husse och vi sa hejdå :(

Nu ska jag ta och vila ett tag för är helt slut.. Vila upp mig lite så jag orkar busa lite mer i eftermiddag. Vi hörs! ///Olympia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0