Kvinna???

Min matte säger att jag blivit "kvinna", varför?
Vi var och hälsade på hos mina foxkompisar och efter lite bus la jag mig för att vila medans min matte drack kaffe. När vi skulle gå hem frågade hon om Peggy löpte eftersom det var lite blod där jag legat. Men det visade sig att blodet kom från mig? Jag har börjat löpa vid 5månades ålder. Lite i tidigaste laget tycker min matte. Min matte tyckte att det var skönt på ett sätt oxå, eftersom att jag har några konstiga utslag på min kropp :( Jag märker inte av dem, de kliar inte utan de finns bara där. Men min matte och husse har varit rätt så oroliga över dem.

Nä, nu måste jag sluta skriva för ska i väg till och kolla upp min hud kl. 14.30. Återkommer senare med vad veterinären sa. Ha det gött så höres vi senare. kram och slick i ansiktet /// "kvinnan" Olympia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0