Hejsan!

Vår matte brukar följa vår blogg och gav förslaget att vi som skriver den borde göra en presentation av vilka vi är. Och då passar de kanske bra att jag som är nyast börjar. Hihi..

Jag är döpt till Pommerac Anemon men kallas för Lycka.
Min ålder uppnår till hela 9½vecka. Jag har bott här hos min nya husse och matte i lite mer än en vecka.

De är faktiskt ganska snälla varelser(vågar inte skriva ngt annat då jag vet att min matte läser d jag skriver) :)

Lite läskigt var det till en början att bo här. Jag var inte riktigt van vid större hundar. Och tro inte på tusan att jag skulle bo tillsammans med en stor amstaff. Det gjorde ju inte saken bättre att jag hade hört att de kunde vara farliga. Jag tyckte det var skit läskigt när hon tittade på mig så jag skrek rakt ut. Idag vet jag bättre:) hon är jätte snäll, fast ibland han hon vara lite burdus... men hon är ju bara valp hon oxå säger husse och matte. 

Jag älskar att busa med Bogart han är skit kulig, men matte och husse pratar om att han ska säljas :( 
Jag är en ganska självständig vavva men det är aldrig helt fel att liggaoch mysa med matte.

Nu vet jag inte riktigt vad mer jag ska skriva om...
Bilden är 2v gammal så jag ser inte riktigt ut så idag, mina öron står nu rakt upp :) Som ni kanske ser så kommer jag till skillnad från resten av gänget här bli långhårig.
Nu vet ni lite om vem jag är, och ni kommer höra mer från mig det lovar jag. Kramar /// Lycka


Kommentarer
Postat av: fred

Hej hoppade in på din blog och såg du hade

Pommerac Anemon , tror jag har kull systern hennes Pommerac april.

Mvh Fredrika Piteå

2012-08-08 @ 00:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0